26. oktober 2009
Spor 2 er åben for trafik, men
med en max. hastighed på 20
km/t. I aften og i nat skal der
lægges flere skærver og sporet
skal rettes
Her det nu nedtagne PU signal F1
der ligger på jorden. Bag
signalet ATC skabet hvor den
tilhørende Balise er placeret
ovenpå
Sikringsfolkene arbejder i
relæhytten. I baggrunden det
'nye' signal G2 der er opsat på
smalmast indtil en ny portal
bliver rejst
27. oktober 2009
Skinnerne er nu fjernet fra spor
2, tilbage er sveller og
skærver. Her ses det tydeligt at
det nye spor 2 er hævet i
forhold til det gamle
28. oktober 2009
'Barslund' er begyndt at udgrave
til dræn. Drænet skal dræne spor
2 igennem rør der skubbes ind
under ballasten
29. oktober 2009
Sportavlen på centralapparatet.
Det gamle spor 1 og de
tilhørende signaler er blevet
tapet over med gråt tape
30. oktober 2009
Nedgravning af dræn i det
tidligere spor 1. Kablerne i
venstre side af billedet stammer
fra tiden med det mekaniske
sikringsanlæg
Drænarbejdet i det tidligere
spor 1 er ved at være afsluttet
31. oktober 2009
Udsigt fra enden af perronen mod
vest. PU-signalet er sat på
smalmast lige før det nye
sporskifte S2a
Perronen mangler stadig en del
udstyr. Bemærk at man har valgt
at sætte venteskuret i enden
modsat trappen - genialt !