14. november 2009
Arbejdet med servicesporene
skrider fortsat fremad, næsten
alt jordarbejdet er nu færdigt
og man er begyndt at lægge
sporet
Servicesporet følger det gamle
spor 1 hen imod stationen. Ind
imod pladsen lægges et spor
parallelt med dette
De rigtige lamper til perronen
er nu kommet og skal monteres i
den kommende uge